Reisinformatie onderweg met Bakker Travel

VOOR DE REIS

Keurmerk Gecertificeerd Touringcarbedrijf KIWA ISO 9001

Onze busreizen worden uitgevoerd met luxe touringcars die voorzien zijn van dubbele beglazing, toilet aan boord, koelkast en koffiezetapparaat, voetsteun, twee passagiersdeuren aan de rechterzijde, luchtvering, stereogeluidsinstallatie en airconditioning. In de bus zijn zowel Tourist Class als Royal Class stoelen beschikbaar. Dit zijn stoelen met een voetensteun en een verstelbare rugleuning. Daarbij is er meer beenruimte dan bij een normale stoel. Onze touringcars worden bestuurd door ervaren en gekwalificeerde chauffeurs.

Royal Class

In de bus zijn Royal Class stoelen beschikbaar. Dit zijn stoelen met een voetensteun, de rugleuning is verder verstelbaar en er is meer beenruimte dan bij een normale stoel.

Tijdens de reis

Bakker Travel is niet aansprakelijk voor vertragingen die ontstaan door weersomstandigheden, pech, technische storingen, verkeersdrukte of andere onvoorziene zaken.

Niet roken

Bakker Travel rijdt met rookvrije bussen. Het is voor de reizigers en de chauffeurs verboden om te roken in de bus. De bus zal tijdens de reis even kunnen stoppen voor een korte (rook)pauze.

Consumpties in de bus

In een aantal van onze bussen is het mogelijk om koffie / thee te krijgen tegen betaling. Wij kunnen op aanvraag ook frisdrank/bier/wijn verzorgen. Het is in geen geval toegestaan om zelf meegebrachte alcoholhoudende dranken te nuttigen in de bus. Daarnaast kunnen wij ook voor catering zorgen in een aantal van onze bussen en is het toegestaan om je eigen broodje / koekje te eten in onze bussen. Wel is het belangrijk dat de bus na de rit netjes achtergelaten wordt.

DVD

Alle bussen beschikken over een stereo geluidsinstallatie, evenals over een dvd systeem. Gedurende de reis kunnen de chauffeurs voor gezellige muziek en een leuke film zorgen.

Huisdieren

Het is niet toegestaan om huisdieren mee te nemen in de bussen van Bakker Travel.

Bagage

Alle bussen hebben een beperkte bagageruimte. Zorgt u er altijd voor dat er labels aan uw bagage bevestigd zijn? U blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor uw bagage. Als uw bagage niet is aangekomen of beschadigd is geraakt, maakt u hier dan direct melding van. Kostbare artikelen en medicijnen dient u als handbagage te vervoeren in verband met mogelijk verlies of een verlate aankomst van uw koffer. Bewaar u handbagage in het bagagevak. Onze chauffeur helpen u graag met het plaatsen van u overige bagage in het bagageruim.

Niet helemaal tevreden?

Het kan gebeuren dat u tijdens uw reis een tekortkoming in de uitvoering van de reisovereenkomst constateert. Dit dient u z.s.m. aan onze chauffeur te melden. Wordt de tekortkoming niet opgelost, dan dient u direct contact met het hoofdkantoor op te nemen. Geef ons de kans tijdens de reis het probleem op te lossen. Wacht niet tot thuiskomst, want dan plaatst u zichzelf en ons voor een voldongen feit. Indien u onverhoopt verzuimt een tekortkoming door te geven bij aanvang van het probleem en / of tijdens het verblijf, kan dit tevens betekenen dat u het recht op genoegdoening verliest, daar wij niet in de gelegenheid zijn gesteld een oplossing te bieden. Na uw reis kunt u binnen één maand na terugkeer eventuele tekortkomingen schriftelijk melden (zie verder artikel 20 van de ANVR-consumentenvoorwaarden).

Gevonden voorwerpen

Heeft u iets in de bus laten liggen? Of heeft u iets in de bus gevonden wat niet van u is?  Vul bijgaande contactformulier zo gedetailleerd mogelijk in en wij helpen u dan zo snel mogelijk verder. Heeft u na 10 werkdagen nog geen bericht van ons ontvangen, dan betekent dit dat wij uw voorwerp helaas niet hebben gevonden. Gevonden voorwerpen worden 30 dagen bewaard.

Geen vergoeding

Het is niet mogelijk vergoeding te krijgen als u waardevolle spullen tijdens de reis bent verloren of in de bus heeft laten liggen. Hier zijn wij niet aansprakelijk voor. 

Mist u nog informatie?

Neem contact op met één van onze medewerkers. Zij kunnen u verder helpen! CONTACT